Záruka a servis

Svietidlá Fenix sa vyznačujú použitím vysoko hodnotných materiálov, kvalitným spracovaním jednotlivých častí a samozrejme použitím tých najmodernejších LED technológií. Nie len vďaka svojim špičkovým parametrom, ale tiež úplnou spoľahlivosťou, si za niekoľko rokov na svetovom trhu vybudovali v oblasti LED svietidiel jednu z vedúcich rolí.

Výrobca aj distribútor si za kvalitou svojich čeloviek a svietidiel právom plne stojí a preto svojim zákazníkom ponúka nadštandardné záručné podmienky.

Fenix-warranty

Tovar zakúpený od 1. 1. 2015

Nenabíjacie svietidlá, čelovky a lampáše Fenix – predĺžená záruka 5 rokov. K zákonnej dvojročnej záruke tak získate 3 roky bezplatného servisu zadarmo.

Nabíjacie svietidlá, čelovky a lampáše Fenix s oddeliteľným akumulátorom – predĺžená záruka 5 rokov na samotné svietidlo, zákonná dvojročná záruka na oddeliteľný akumulátor.

Nabíjacie svietidlá, čelovky a lampáše Fenix s pevne zabudovaným akumulátorom – zákonná dvojročná záruka na celé svietidlo, vrátane akumulátora.

Nabíjačky, akumulátory a ďalšie príslušenstvo Fenix – zákonná dvojročná záruka.

Po uplynutí predĺženej päťročnej záruky, resp. dvojročnej záruky pri výrobkoch bez predĺženej záruky, ponúka výrobca pozáručný servis do doby, dokým budú dostupné náhradné diely pre daný model. Vyhradzuje si však právo účtovať cenu náhradných dielov.

Tovar zakúpený do 31. 12. 2014

Zákonná dvojročná záruka na kompletný sortiment značky Fenix. Po uplynutí tejto lehoty ponúka výrobca pozáručný servis do doby, dokým budú dostupné náhradné diely pre daný model. Vyhradzuje si však právo účtovať cenu náhradných dielov.

Výnimky zo záruky

Uvedené záručné podmienky sa netýkajú výrobkov, ktoré boli použité v rozpore s návodom na použitie, obzvlášť v prípade vady vzniknutej nevhodným zachádzaním, či iným používaním, ktoré bolo v rozpore s návodom na použitie. Záručné podmienky sa nevzťahujú na poškodenie pri doprave a manipuláciu či na bežné opotrebovanie výrobku (alebo jeho častí), spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takom prípade nie je možné považovať za vadu a nie je možné na ňu uplatniť reklamáciu. Nárok na záruku nie je možné uplatniť v prípade neoprávneného zásahu do výrobku kupujúcim, alebo treťou osobou.

Odporúčaný postup

Riešenie prípadného problému s vaším výrobkom možno nájdete v často kladených otázkach. Pokiaľ problém neodstránite ani po ich prečítaní, kontaktujte prosím s popisom závady naše servisné oddelenie, veľa krát sa ukáže, že problém je možné vyriešiť jednoduchou radou a nie je potrebné nič posielať.
Pokiaľ sa vadu nepodarí odstrániť ani po konzultácii s nami, bude potrebné tovar dopraviť k nám. Nezabudnite pribaliť kópiu kúpneho dokladu a sprievodný list, v ktorom nám popíšete, akú vadu reklamujete a ako sa prejavuje. Reklamovať závadu tovaru môžete samozrejme aj u predajcu, u ktorého ste si výrobok zakúpili.
Aby bolo legislatíve EÚ učinené zadosť, vedzte, že tento web využíva cookies, ako drvivá väčšina všetkých stránok na internete.
Ďalším používaním webu s ich využitím súhlasíte. Ďalšie informácie >